#1 Skrevet Mai 6, 2013 7,5" brede ET35 Orginale med senterkapsler malt i sort blank. Ser strøkne ut. - 4000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2013 ikke noe kast eller annet snusk heller? Hvor mye tror du frakt vil komme på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2013 Frakt til Bergen har jeg ingen aning hva vil koste... Desverre. Jeg skal til Kr.sand 1. uka i Juni. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2013 Kunne du sjekket opp i frakt? Skulle gjerne hatt de før juni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2013 vel, jeg bor i Gøteborg men kunne droppet de over grensa og postet de fra Fredrikstad. Er kanskje tog eller buss som er billigst i Norge da? Jeg har rett og slett ingen aning hva posten blir. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 6, 2013 Klarer du pakke to og to blir det 500kr med posten (250 per kolli) Men vet ikke om det kan pakkes forsvarlig på den måten? Tog og buss går nok desverre dårlig pga overganger og bussjåfører/togkonduktører sjeldent gidder å være behjelpelige med slikt Hvis ikke det lar seg gjøre å pakkes forsvarlig må jeg eventuelt sjekke hva jeg kan få til på strekningen gøteborg-kristiansand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 6, 2013 hmmm... vet ikke om det er en så god ide. Sette to felger oppå hverandre og gi de til posten er vel som å be om slag og riper vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 6, 2013 Er vel risikosport å sende en og en også. Mulig å hente de i kristiansand 7. eller 8. juni? Da kan jeg svippe ned fra stavanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 6, 2013 Hot tips til dere, det er noe som heter felgkasser Putt 1 felg i hver eske, teip 2 og 2 sammen og send det med posten Går hundrevis av felger rundt i landet slik hver dag, ikke ofte det blir skader 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 7, 2013 Godt tips, er det mulig å få til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 7, 2013 Jo, vi fikser et eller annet. Er noen som vil se de på grensa, så slipper jeg å pakke de ned og poste så selger jeg de heller der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 8, 2013 Søren :-P kan hente i Kristiansand 7. Eller 8. Hvis det gjør det enklere, slepper du kjøre til grensa :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 8, 2013 Jeg bor i Gøteborg så må passere grensa uansett på vei til Kr.sand. Men jeg tar med felgene i alle fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 8, 2013 solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...