#1 Skrevet Mai 6, 2013 http://www.ebay.de/itm/TA-TECHNIX-GEWINDE-SPORT-FAHRWERK-VA-HA-TUV-VW-CADDY-1-D14-/280920095078?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3AVW%7CModel%3ACaddy+I%7CPlatform%3A14&hash=item4168247966#ht_841wt_722 Er dette lov her på berget ?? Følger jo med TÜV papirer. Hvor mye kan jeg senke (lovlig) ?? Lurer også litt på hvordan det er å få flere ting i vognkortet samtidig. For eksempel motorbytte,senk,felger og slike ting ?? Hva koster dette. Må man betale for hver ting enkeltvis ?? Har også kjøpt meg en liten hydraulisk kran/lift, som jeg har lyst å montere bak hytta. Greit å ha,om man skal hente motor el lignnene. Tror den veier ca 60-70kg. Den skal da monteres med forsterkninger på undersiden osv. Må dette godkjennes,eller er det bare å montere ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2013 Noen som har montert en sånn hydraulisk kran på Caddy'n noen gang ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2013 Trenger nye sommerdekk til Caddy'n. Enten så blir det 195/50/15 til mine 7x15 stålfelger, ellers så har jeg litt lyst å prøve med withewall's. For mere retrolook. Har et sett med fine 5,5x14 stålfelger, hvilke dekk er da lovlig til Caddy'n ?? Har lyst på enten 175 eller 185. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...