#1 Skrevet Mai 6, 2013 Er det noen i distriktet (jeg bor i Gildeskål, men er flyttbar) som kan hjelpe meg å få sletta en "airbag fault" feilkode på passaten min ? Den kom etter at jeg hadde ute bilstereoen, og satte på tenninga mens "passenger airbag"-lyset var frakoblet. Bilen min er en Passat 4motion 2.0 DTI Highline 2008 modell. ta kontakt her eller på 95812219 hvis du kan hjelpe meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2013 Ingen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2013 Prøv å la batteriet være frakoblet i en stund, så forsvinner kansje koden Ca 20minutter bør holde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2013 Jeg sletter ikke mye annet samtidig da, sånn at jeg ikke får start ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2013 Nei, er safe og ta og koble i fra batteriet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2013 Flott !! Da skal jeg prøve det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 16, 2013 Nå har batteriet vært frakoblet i litt over en halvtime, men da jeg koblet på igjenn og startet bilen, så er det plutselig tre lys i dashbordet !! Nå er det gult lys i ratt-symbolet, det lyser i lampa for esp, og det lyser fremdeles i airbaglampa !!! WTF ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 16, 2013 Kjør en tur, esp blir hvertfall borte da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 16, 2013 ok, men hva betyr det ratt-symbolet når det er gult ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 16, 2013 Jeg tror den også blir borte når du har kjørt litt. http://www.begoodtoyourvw.com/service/dashboard-indicator-lights/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 16, 2013 Esp og ratt forsvinner når du har kjørt noen meter. Airbag feil må nullstilles med vagcom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 16, 2013 Ser sånn ut ja. Alle lys forsvant, bortsett fra airbaglyset. Får be verkstedet om å nullstille når jeg skal på service om 14 dager ! Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...