#1 Skrevet Mai 6, 2013 http://www.oa.no/nyheter/article6643296.ece?ns_campaign=article&ns_mchannel=recommend_button&ns_source=facebook&ns_linkname=facebook&ns_fee=0 BMW 535 X-drive 2012, forhandler-prøveskilt: JL 55 I og med at jeg er god bruker på bimmers.no(bmw forum) så tenkte jeg å poste denne her også, selv om vi er audioter og vw're, liker vi ikke folk som stjæler andres biler! watch out! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2013 Sist sett i lillestrøm/rælingstunnellen kl 11 i dag med prøveskiltene påmontert enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2013 De som kjenner igjen bilen, hvorfor følger de ikke etter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2013 nei det skjønner ikke jeg heller hadde jeg gjort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2013 Ja jøss. Sånt er jo bare spennende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 13, 2013 kom over denne tråden og lurer på om bilen er funnet?? er ikkje bmw kjennt men passerte ein lik bil i kveld på Sotra uttafor Bergen, nærmare sagt Kårtveit på vestsida av Sotra. Den hadde prøveskilt og meiner det stod UL ell JL på skiltet. Er ikkje 100% sikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 13, 2013 Ryktene sier at den er skadet bak, så bør isåfall være enda litt lettere å kjenne igjen. Jeg ville da forøvrig sørget for å fått på andre skilter hvis jeg først skulle stukket av med en bil, men virker ikke som at det er gjort. (Den er ikke funnet nei, for å svare på spørsmålet ditt også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...