Bakbremser til Audi 200 20V Turbo quattro ønskes kjøpt ! Haster!

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som selger eller vet noen som har bakbremser til 200 20v liggende? Eller eventuelle andre som passer? Trenger kalipter og skiver og klosser.

Bilen skal på eukontroll snart så kan ikke komme med bakbremser som står helt bom fast og ikke kniper LITT engang på skiva.

 

Mvh Tom Vadseth :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et sett bakbremser fra en s4/s6 liggende , kalipere i meget god stand (ny for noen år siden) skiver klosser i ok stand .. mulig skivene har feil innpress

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et sett bakbremser fra en s4/s6 liggende , kalipere i meget god stand (ny for noen år siden) skiver klosser i ok stand .. mulig skivene har feil innpress

 

Har fått vite at dette ikke passer tydeligvis. Rett meg hvis jeg tar feil! men takk for tilbudet :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt. så er jeg interessert i bakbremser fra en annen audi som passer/passer med braketter. Del gjerne erfaringer... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi v8, urq 20v og 100 c3 varebil passer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi v8, urq 20v og 100 c3 varebil passer :)

Ok, Takk ;)

 

Anyone? : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meca i Ålesund har, ta med deg vacn medlemskortet så får du 15% rabatt tror jeg det er ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meca i Ålesund har, ta med deg vacn medlemskortet så får du 15% rabatt tror jeg det er ;)

Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på. Men er de bedre på pris enn møller? De skulle ha 3000 bare for en kaliper....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meca skal vell ha rundt 2100 minus rabatter så vil vell kanskje 1700 per caliper ;)

 

Kan også sjekke med mekonomen for de skal visst være billigere på bremser ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går jo også ann og overhale caliperene, møller skaffer det som trengst ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.