Anbefalte innlegg

20130420_182202_zps3e5f946d.jpg

(Vurderer) å selge min KW Street Comfort justerbar høyde og hardhet,

Årsaken til dette er at jeg ønsker bilen enda lavere.

Disse har vert en drøm å kjøre med, ikke får stive og heller ikke for myke,

Jeg har kjørt med disse ca 2000km, og det er ikke anntydning til slitasje på dem.

Nypris: 10.150kr

Jeg tenkte meg 8000kr for disse. men kom gjerne med bud :)

Mer info om disse:

http://www.senk.no/?Bilmerke=3&Bilmodell=370&Arsmodell=2007&R_Time=020956&Drivstoff=D&Motorkode=BMN&Forside=&Vareklasse=51&Varegruppe=1212

• Height adjustable front and rear axles (front axle threaded strut housings, rear axle adjustable springs + dampers)

• Only for cars with a clamp diameter of 54,6 mm on the front axle

KW - Størst i Europa, ledende i verden! Når det gjelder sportsunderstell, er KW en av verdens ledende leverandører. KW leverer alt fra normale senkefjærsett til avanserte komplette justerbare senkesett beregnet for Motorsport. KW var først ute med justerbare senkesett i rustfritt stål, som egner seg spesielt godt til våre forhold i Norden. Juster ned på sommeren og opp på vinteren. Rustfritt stål sikrer lang levetid, selv på våre saltede vinterveier. Produktserier: KW justerbare senkesett, KW understell, KW Sport springs, KW street comfort, KW clubsport og KW Competition. STREET COMFORT: Maksimal komfort! Utviklet spesielt for kunder som stiller strenge krav til komfort og kjører mye. Bevarer maksimal kjørekomfort og forbedrer kjøreegenskaper betydelig. Høyde- og trykkjusterbare senkesett. Noe mer diskre høydejustering enn KWs øvrige justerbare senkesett. Gir bilen sporty utseende og maks kjørekomfort. Justerbar rebound for bedre komfort. Kontruert i rustfritt stål. Godkjent senking fra 5-45mm • Maksimal kjørekomfort! • “Inox-Line” rustfritt stål teknologi • TÜV testet senking på fram- og bakaksel fra 5-45mm (avhengig av biltype) • Forbedrede kjøreegenskaper ved redusert krenging • Høykvalitetskomponenter for ekstra lang levetid • Justerbar rebound demping • Meget utfyllende dokumentasjon for bedre brukervennlighet HUSK: Legg TÜV-papirene sammen med bilens vognkort. Disse må vises ved EU-kontroll av bilen. Ønsker du ytterligere informasjon, kontakt oss gjerne på tlf. 32 85 40 40

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.