#1 Skrevet Mai 14, 2005 Har fått kjøpt meg noen rs4 felger brukt av Bjørn Isaksen her på forumet. Syns det blei veldig bra. Hever helt klart bilen opp noen hakk... Ja.. takk vet det er mange som syns det er oppbrukt med rs4 felger. Bryr meg ikke.. syns det er fint jeg. Og var di som passet lommebokem min denne gangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2005 Ett bilde til... (",) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2005 Det ser bra ut men... Hever helt klart bilen opp noen hakk... Det er helt tydelig! Du må få senket noen hakk for å kompensere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2005 Synes dette ble riktig så pent jeg Kjell Mann kan si at disse felgene er "oppbrukt" og kanskje uorginale, men jeje, det er en grunn til at mange har de. De er gjennomført pene i både design og kvalitet noe som har truffet veldig bra hos VAG eiere. Jeg liker dem svært godt Meneh, beklager å måtte si det: Du MÅ få senket den! Et kurant fjærsett til den bilen koster sikkert ikke mye og da vil den få et enda bedre look. Felgene vil se enda bedre ut når hjulbuen følger gjevnt med kanten på dekket ditt. Mvh Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2005 er dette 17" eller 18" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 15, 2005 Så rimeli lekkert ut Men senk må til!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 15, 2005 er dette 17" eller 18" ? Det er 18toms felger. 225.40/18 Impress 35 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 15, 2005 ser bra ut kjell edvin bare senk nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 15, 2005 Det ble pent det Kjell Edvin! Gratulerer! Onsdagen kommer felgene til Audi'en så da kommer det bilde fra meg også. Foreløpig kjører jeg rundt med stål-vinterfelgene, uten hjulkapsler og uten spacerne (har ET35 på 15") og det ser mildt sagt forferdelig ut. Nesten så jeg rydder garasjen, parkerer bilen der og løser garasjeporten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 15, 2005 Æsj, tenk å ha så oppbrukte felger Neida, Jeg liker dem kjempegodt! Virkelige pene, og de kler de fleste vag'ene Ble bra på bilen din vettu! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 15, 2005 he he.. takker takker.. Var vist enstemighet om senking her i gården ja: flau : Vell se hva som skjer framover. Har bare noen småe ting som prosjekt på bilen i år... Bakspoiler, pluss ny leppe foran. Senking står litt lengre ned på ønskelisten nå, men er helt enig om at det ser bare så mye bedre ut når skjerm ligger ned mot felg/dekk kanten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 15, 2005 Syns felgene dine var dritpen, klart mange sier at RS4 og RS6 er oppbrukt, men hva faen betyr det når bilen din akkurat kler disse felgene, du kjøper felger for at du syns at bilen skal bli fin, ikke for at andre skal bli fornøyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 15, 2005 Det ble pent det Kjell Edvin! Gratulerer! Onsdagen kommer felgene til Audi'en så da kommer det bilde fra meg også. Foreløpig kjører jeg rundt med stål-vinterfelgene, uten hjulkapsler og uten spacerne (har ET35 på 15") og det ser mildt sagt forferdelig ut. Nesten så jeg rydder garasjen, parkerer bilen der og løser garasjeporten. He he. du får smøre deg med litt mere tålmodighet da, Bjørn. Er ikkje så kjekt med di stålfelga næi Også må du vell bytte avatar nu da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 17, 2005 ...får ta bilde når jeg skal bytte. Kan jo nesten inngå i Ekstrem oppussings-serien... Avatar kommer :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 18, 2005 Er det sportspakke på golfen din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 18, 2005 Er det sportspakke på golfen din? Dette er faktisk ett spm. som jeg sjøl går rundt å lurer på. klarer heller ikke å finne noen sider på nettet som kan hjelpe meg. Må nok stikke innom møller å høre om di vet noe. Også savner jeg den sia som var på finn.no før, der mann kunne se spesifikasjon/standard utstyr/ motor og div info om vw golf, men den er vist borte.?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...