Delenr til dekklist på Caddy Maxi

Anbefalte innlegg

Trenger delenr på skinnene til skyvedørene, og delenr til dekklistene til skyvedørene på Caddy Maxi Life.

 

Noen som har montert disse på sin Caddy Maxi?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du tenker på den som skjuler skyvedørslista? Eneste som står på min i hvertfall: 2K0 843796 25 11

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk tak i regnr på en Caddy Maxi life i dag, så jeg fikk bestilt skinner og lister :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk tak i regnr på en Caddy Maxi life i dag, så jeg fikk bestilt skinner og lister :D

 

Men du mangler vel braketten for å feste lista i fremkant? Isåfall så ville det vært billigere å bestille listen med brakett, ferdig lakkert i fra England ;)

 

Braketten er ikke løs, så den fåes ikke hos møller, men er custom made fra Reflex Autodesign ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Braketten er ikke løs, så den fåes ikke hos møller, men er custom made fra Reflex Autodesign ;)

 

Det der fant jeg ut også, så skal få noen til å lage en brakett for meg. Hadde jeg bare visst om ferdige setta hos RAD : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jo kjøpe løs brakett fra RAD, men koster jo skjorta å sende til Norge, i forhold til å bestille komplett fra han med engang :)

 

Regner forøvrig med at dere har bestillt det bakre klipset til listen også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har alt unntatt braketten, og den spurte jeg RAD om å få kjøpe løs, men det lot seg ikke gjøre å kjøpe de utenom kit var svaret. Men skal få til noe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger ikke den braketten, den sitter allerede der originalt ;)

 

1600kr for 2 skinner, 2 lister, alle skruene og noe klips helt bakerst, dvs til begge sidene.

 

Hva koster dette fra RAD?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo bra at du har den braketten i framkant på bilen i fra før av. Nå husker jeg ikke jeg hva jeg ga totalt med lakk, men om jeg sier 3000kr for en lakkert list med brakett og sentreringsplatene til bakakselen, så er nok ikke det å overdrive ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.