#1 Skrevet Mai 7, 2013 (endret) Heisann folkens! ikke så aktiv i lokal laget jeg, men kjenner jo noen av dere Flere herifra som skal på våler Treffet ? Hadde jo vært allright å samles på en felles camp jeg skal ivertfall (så lenge ikke nå sjiit skjer med bilen før det men så langt er alt etter skjema:p ) Regner med jeg drar fredag ettermiddag å camper fredag -søndag EDIT: Geir Tony: skal du er jeg IKKE motakelig for brennvinsdonasjoner:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2013 Sitter å vurderer om jeg skal eller ikke. Har veldig lyst, men det kommer noe ann på økonomi/fri fra jobb. Holder deg/dere oppdatert ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2013 Haha jeg vurderer det, om jeg får tak i trekkbil og får fri ett nattskift. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2013 Jobber da. så blir ikke noe på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2013 Hvis det er noen som ikke har fått ordnet overnatting har jeg et hotellrom i Elverum til overs. Thon Elverum. Fikk en meget bra pris synes jeg til 795,- per natt. Billigere enn hytte på campen det:-) Det er dobbeltrom også om man vil ha med seg noen!! Gi en lyd kjapt evt!! Er fra fredag til søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...