#1 Skrevet Mai 7, 2013 Var på verksted med bilen i går og fikk byttet til nye skiver og klosser fremme på bilen. Audi A8 2003 mod. Første gang madammen skulle sette på parkbrems etter hun fikk bilen igjen så fikk hun opp en alarm med parkbrems og noen "lyn" på skjermen, samt at hun hørte motorene til parkbremsen gikk lengre en normalt. Verkstedet nektet på at det hadde noe med bremse skift fremme å gjøre, men det kan ikke være tilfeldig at vi får alarm med en gang vi får bilen tilbake, har ikke hatt noen problemer med denne tidligere. Er det noen som vet om det kan være galt? treng det slettes feil minne eller restarte parkbrems? Kan det være at det er kommet luft i systemet? kan det hjelpe og kjøre parkbrems flere ganger av/på? Håper på svar, er offshore så jeg har ikke fått høre lyden selv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2013 Dette er et veldig vanlig "problem" på diverse Audier. Det kan komme og gå litt, men jeg anser set ikke som veldig kritisk.... Tror ikke det har noe med luft i systemet å gjøre. Det er vel reimdrift på det mekaniske systemet tror jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...