VACN Hovedtreff - Vålerbanen 2013

Anbefalte innlegg

Tenkte å lage en tråd så folk kan holde litt oversikt, avtale og evt. kunne kjøre i følge..

Enkelte ifra Vestfold Lokallag har planlagt å ta med seg banner og partytelt ihvertfall, så hvis noen vil ta med litt musikk og en grill så bør vi kunne få det ganske så hyggelig på campen :) Vi har vanligvis et "fast" sted vi pleier å stå.

Ifølge de fremmøtte på siste lokallags(pizza)treff så virket det som det både var god stemning for Våler og at mange satset på å dra opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg personlig drar 99% sikkert opp Torsdagen på formiddagen, sammen med Heine og (Jeanette?) Eksakt tidspunkt er ikke avklart enda, men det skal vi klare å komme tilbake til.

Ingen av oss planlegger å kjøre på liv og død oppover og hvis ting går som planlagt for min del så drar jeg på bilhenger i tillegg, så det vil være fullt mulig for andre å slå følge i et bedagelig tempo hvis det skulle passe seg ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må se an om bobla er klar og hvordan ting ellers ligger an.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke love noe,men én gang må vel jeg på Vålerbanen også.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott, da skal jeg være på plass også Heine :)

BE: Det må jo være i år som er det store, jubileum og alt :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på at folk får dette med seg (Heine?)

Jeg sitter som sagt på både teltet og banner, er dette noe jeg skal ta med? Gidder folk å hjelpe til med å sette det opp og ta det ned så ikke Heine og jeg må stå og knote med det alene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet den beste kjøreruten med tanke på flommen osv?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser en liten feil i kartet. Man skal ikke krysse Glomma før man kommer til Braskereidfoss.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er noen som ikke har fått ordnet overnatting har jeg et hotellrom i Elverum til overs. Thon Elverum. Fikk en meget bra pris synes jeg til 795,- per natt. Billigere enn hytte på campen det:-) Det er dobbeltrom også om man vil ha med seg noen!! Gi en lyd kjapt evt!! Er fra fredag til søndag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på at folk får dette med seg (Heine?)

Jeg sitter som sagt på både teltet og banner, er dette noe jeg skal ta med? Gidder folk å hjelpe til med å sette det opp og ta det ned så ikke Heine og jeg må stå og knote med det alene?

Så klart at du skal ta med dette. Vi får alltids hjelp til å sette det opp, velviljen i klubben er stor så ingen bekymmer. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Telt er pakket, jeg har en god bunke strips men ikke så mye med gaffa. Vet ikke om teltet står på egenhånd eller om det må ha litt hjelp? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har gaffa og vi skal en tur innom biltema på kongsvinger så dette går bra. :thumbup:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott, da ses vi på Grelland imorgen kl. 10 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heine, Jeanette og jeg på vei:

yte6azyj.jpg

Vel fremme, nytt sovetelt betraktes før det reises.

zu7upe7u.jpg

Resten av Vestfold-campen reiser seg

4u2eqave.jpg

Vestfold campen oppe!

ata6ahat.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott!!! Meg og 3 stk til kommer imorgen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer mutters aleine i morra! Har vel mest lyst til å ta A3'en men det blir nok patina-80'n!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.