#1 Skrevet Mai 7, 2013 Har problemer med å få lys på venstre side av campingvogna når og kobla den til bilen. Alt på høgre side av vogna fungerer heilt fint. Bilen har en 13pin kontakt, so eg må koble til vogna via en overgang (13 til 7pin) Sikringen er intakt. Har prøvd vogna på andre biler, og da fungere alt som det skal. Noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2013 Bruker du samme ledningen du har brukt ved tidligere anledninger/på andre biler eller? Er ikke rakettforskning.. Enten henger, bil eller kabel/overgang. Begynn med kabel først, prøv med en annen. Rengjør alle kontaktpunktene som er. Så går det nok mye bedre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2013 Hengern fungerer, overgangene har jeg prøvd to stykker, og jeg har målt på kontaktpunktene, og det er ikke spenning ned dit. Sikringen til kontaktet går til en styreenhet i følge manualen. Men jeg aner ikke hvor den er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 18, 2013 Er nok en kabelen til pinnen i 13-pins kontakten på bilen som har irret, som så har løsnet fra festet. Hadde samme problem på min b6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 18, 2013 Slet med min ifjord, blinket i kjørelysene på vogna, og når jeg forsøkte måle i 13pins kontakten var det ingenting som stemte. Usikker på hvilke punkter som trenger tilkobling, men om noe ikke stemmer gir ikke styreenheten rett spenning ut på pinnene. Det viste seg å være jordingsproblemer i enkelte lamper på vogna og hadde ingenting med bilen å gjøre. Enda vogna fungerte fint på en vectra og et par andre biler jeg prøvde. Ømfintlig styreenhet på dissa dkw ene tydeligvis. Nye pærer og grundig rens av jordingspunktene i vogna løste problemene. Jeg har en ekstra styreenhet til hengerfestet som selges billig om det trengs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...