#1 Skrevet Mai 8, 2013 Kommer fra AWX-motor. Begge deler byttet på mistanke om feil, men viste seg å ikke være feil på dem. Kommer fra 2002 A6 1,9 TDI. Sendes helst ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2013 pris og tilstand på tandempumpa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2013 Tusenlapp? Tilstand = den virker. Har gått omkring 280.000 om den ikke har blitt byttet før jeg kjøpte bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2013 gått like langt som den jeg alt har som har begynt å bli skikkelig rankete på kort tid så da tar jeg ikke sjangsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 26, 2013 Dette ligger fortsatt og tar opp plass i boden - gi bud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...