#1 Skrevet Mai 9, 2013 (endret) Hei. Bestilte meg Led Skiltlys som jeg fikk i posten idag og gledet meg til å montere, tok ut di gamle å skulle montere led lysene. Satt inn hele satsen, å fikk ikke lys. Tok dem ut og målte inne på anleggsflatene der pinnene skulle ligge mot. Ingen strøm der. Har tatt ut alle sikringene å sjekket, men finner ingen som er gåen. Noen som vet hvilken sikring som går til skiltlysene?? Finner ingen ting i instruksjonsboka. Alt annet fungerer i bakdørene, så syns det er veldi rart at ikke skiltlysene skal fungere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2013 Sikker dumt spørsmål men skrudde du på lysbryteren inni bilen når du sjekket om det var strøm der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2013 Ja skrudde den på, prøvde med bilen i gang å alt. Hadde parklys foran og bak. Men ingen skiltlys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2013 Har samme problemet. Kan du se det lyser med en gang du skrur på lysa ? Det skjer hos meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 9, 2013 Nei flimrer ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 9, 2013 Prøv å monter de originale igjen å se om det blir lys? Er jo overvåking på dette, så du må kanskje ha motstand ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 9, 2013 Er jo rart at det ikke kommer strøm dit når jeg tar ut alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 9, 2013 Er jo rart at det ikke kommer strøm dit når jeg tar ut alt Styreenhet kutter strømmen bak når den ikke merker noen motstand. Så når du tar ut pæren så kutter den strømmen. Prøv som sagt tidligere å sett inn de orginale pærene. evnt snu LED diodene. Dioder virker bare når de får spenning og jord på rikitg side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 9, 2013 Har koblet direkte strøm på disse led lysene, å di lyser uansett hvilken vei jeg setter strømmen. Så regner med det er samme hvilken vei di står, men ska prøve å Montere di orginale lysene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 9, 2013 Mener du kan skru av slik at det ikke skal bli no feilmelding på skiltlysa. Var inne på vag-comen på caddyn i sta og da mener jeg det sto noe man kunne krysse av på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 9, 2013 Klare man dette med den billig utgaven av vag com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 10, 2013 Om du har det er det vel bare å prøve, men jeg har ross-tech heldigvis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 10, 2013 Fikk lys. Demonterte bak og pusset og rengjor kontaktflatene, da ble d lys;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...