#1 Skrevet Mai 9, 2013 (endret) Skal fjerne sotespray i fra noen lykter her,men har brukt opp sprayene med "borttagare". Hva er safe og bruke på plastikklamper? Kan jeg bruke malings/lakk tynner? Isopropanol funket ikke. Har maskert den sorte plasten bak på lampene,for de vet jeg av erfaring at ikke liker slik borttager/tynner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2013 Tipper det eneste som funker er siliconfjerner/tynner ja. Hvis ikke det funker ville jeg ha våtslipt og rubbet opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2013 Tipper det eneste som funker er siliconfjerner/tynner ja. Hvis ikke det funker ville jeg ha våtslipt og rubbet opp igjen Ser slik ut ja. Så får bare finne meg i å vente til i morgen når butikkene er åpne igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2013 Aceton kan funke, men den kan ødelegge plasten også.... Tryggest med pussing/polering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 9, 2013 Aceton kan smelte plasten. Men prøv Lynol. Det brukte jeg før i tida på dekslene på moppedutten (da aceton smeltet). Funka knall og skada ikke plasten :thumbup: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 9, 2013 Tynner matter plasten noe voldsomt... så om du bruker tynner bør du i allefall polere opp igjen lyktene etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 9, 2013 Stikker å kjøper noen avtager spraybokser i morgen,det ødelegger i hvertfall ikke plastikken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...