Dere med peiling: Er dette en grei bilpleiepakke?

Anbefalte innlegg

Har noen prøvd detta her, eller har hørt noe om det? Er det en grei pris mon tro?

http://www.blankbil.no/products/rupes-lhr-21es-bigfoot-deluxe-kit-nytt

Jeg vil helst kjøpe en ferdig pakke siden jeg ikke har peiling, og da tror jeg ikke at jeg skal blande og mixe fra forskjellige merker og stoff.

Takker for tilbakemeldinger, men ikke anbefal en og en ting. Hvis dere vet om tilsvarende pakker, så kan jeg være interessert i å sjekke det ut.

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt en grei pakke det der, også til en fornuftig pris. Har du vaskeutstyr fra før?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vaskeutstyret tror jeg er bra. Har bl.a. PrikkBort, Iron X, Bøtte og hanske fra P&R, Høytrykkspyler med foamcanon og diverse såper. Så jeg tror jeg klarer å få bilen ren nok. Men er lei av å polere for hånd, og Meguiars steg 1-3'en som jeg har er nok gått ut på dato mange år siden. :P

Så jeg kan like så greit bruke 5 - 6000 på poleringsutstyr for dummys, kontra levere 2 biler inn til bilpleie 2 ganger i året :)

Men jeg har AKKURAT passe tålmodighet til detailing, så jeg trenger enkelt utstyr som gir greit resultat på rimelig tid :P hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knallbra pakke dette, kjør på :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, for ocillerende er vel en ok maskin for nybegynner? Pluss jeg likte at det står hva som er hva på putene og midlene. (Klart det gjør jo det på andre produkt også, men her er jo putene laga for produktene/omvendt) Derfor jeg skrev dette med å blande produkter, for plutselig har man for fin pute til akkurat DET stoffet osv. Har lest litt guider rundt forbi nå, men blir nesten mer forvirra enn smart. MYE informasjon der ute, men også jækla mange flinke folk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rupes har imponert meg (og flere) stort i det siste, så du gjør ikke feil i å velge en slik pakke. Enkelt å matche pad/produkt, da det er farge mot farge, enkelt og greit. Grønn pad på grønn flaske, blå på blå osv.

Kan dog være noe brutal i bevegelsene på lav hastighet når man kjører grønn og blå.

Pga. størrelsen på både maskin og puter, samt slaglengde kan den være noe vanskelig å bruke på kronglete områder og steder med mange bøyer i panelet.

Totalt: overraskende god maskin som både korrigerer og avslutter meget bra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

And on that bombshell..! Bestilt :) Takk for hjelpen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blankbil.no er absolutt å anbefale. Kjemperask levering, og super service og svar via mail. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Har du gjort deg noen erfaringer med denne maskinen? Vurderer en slik pakke selv, er novise på området og ønsker en forholdsvis enkel løsning som en start :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rupes har utrolig gode luftmaskiner til bruk på karosseri og lakk også ;) velkjente maskiner.. jeg hørte att denne rupes maskina var helt killer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Bigfoot 21, 15 og 75 og bruker ikke andre maskiner, puter og produkter enn det Rupes har til korrigering av lakk.

Knallmaskiner som gjør hverdagen min mye lettere :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, klarte ikke å vente lenger! Bestilt Bigfoot 15 hos Bilnerden :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har helt glemt ut denne tråden min. Men JA, jeg er kjempefornøyd! Har kun tatt Superben til kona foreløbig, men det blei vannvittig bra i mitt hode. Desverre har jeg ingen fungerende kamera som kunne dokumentere dette, men bilen var ganske velholdt når jeg kjøpte den. Så det ble grov polering av den ene døra og bakluke. Resten brukte jeg den fineste poleringa til. Så etter en dash lakkforsegling og voks, så perler vannet som bare juling! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.