#1 Skrevet Mai 9, 2013 Skulle skifte den plastdingsen i bakkant på min Passat 1,8 ADR motor i dag.Alt gikk fint (selv om det var jæ... trangt).Startet opp og det rant kjølevæske ut av en eller annen plass der.Noen som vet om det skal være tetningsring i den koblingen som kommer underfra? (slangen?) Så ingen o-ring når jeg demonterte,så litt usikker.Har prøvd med o-ring ,men da får jeg ikke på låseklipset.Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2013 Det skal være en tettering/o-ring mellom plasthuset og toppen ja, dersom det er det du tenker på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2013 Nei.Mente på den slangestussen som kommer underfra.En slange med plast kobling og et sånt låseklips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2013 Jepp, ETKA sier at det skal være o-ringer på alle koblingene der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2013 Takk.Må ha forsvunnet når jeg demonterte da.Og fikk med 2små og 1 stor o-ring.Den som skal på motoren sto på delen.De små til temp sensor og blindplugg.Den store til flensen som går til siden.Og da mangler jeg den til slangen.Får ta en tur og finne en o-ring til da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 10, 2013 Så vidt jeg husker så skal denne ligge inne i et spor i slangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...