Ferrita 3" rustfri eksos til Type 81/85 Quattro

Anbefalte innlegg

Spesialbygd 3" eksos i rustfritt fra Ferrita, passer Audi 80/90 Quattro Type 81/85. Skikkelig kvalitet, ikke noe jalla eksos.

Er komplett fra downpipe og bak. En potte bakerst. Bråker ikke unormalt mye på tross av kun en potte. Landet på ca 95 decibel med 400 hk 2,2 20vt. Krever modifisering av reservehjuls brønn for å få plass, ellers bolt on.

Jeg betalte den nette sum av 7500,- for dette, og hadde håpet å få igjen 4000,-.

eksos1.jpg

eksos2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp Igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med modifisering mener du å skjære ut et stykke av reservehjuls brønnen og lage flatt gulv eller? Og bolter og slikt følger også med eller må det nytt til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan kappe ut litt ja. I mitt tilfelle så ble det bare banket opp med hammer da det var så rustent og fælt der allikevel...

Bolter og pakninger følger med ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Kan by deg 3000kr for det da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3500,- og det er ditt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke noe spesielt lyst til å kappe ut av hjulbrønnen, så 3000,- er nok maksbud for min del :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.