#1 Skrevet Mai 15, 2005 Legger ut noen bilder jeg knipset her om dagen. Bilen tilhører en kompis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2005 Tøff bil og tøffe bilder! Men han mangler leppa under frontfangern!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2005 Tøff bil og tøffe bilder! Men han mangler leppa under frontfangern!? Er ganske fornøyd med bidene. leppe datt av i vinter, så han er leter etter en ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 15, 2005 flink med kameraet iallefall! får ikke til fine bilder av bilen min jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2005 Tøffe bilder du har tatt! Hvilket kamera bruker du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 15, 2005 skittøffe Bilder! Ser nesten ut som fra brosjyra til corrado fra den tid! Flink med kameraet må jeg si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 15, 2005 Tøffe bilder du har tatt!Hvilket kamera bruker du? takker! Jeg bruker et HP photosmart 850 kamera. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 30, 2005 Har en sånn leppe liggende, et par sprekker men ikke noe litt plastsveising ikke kan fikse! Fine bilder :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...