#1 Skrevet Mai 9, 2013 (endret) Har en helt ny Tilton 3 plater clutch jeg skal selge da jeg ikke kan bruke den! Den er kun prøvemontert så det er noen små merker i trykkplaten men utbetydelig Sonic serien trykkplate, 184mm lameller. Er til 01E 6 trins kasse, passer vel mulig 5 trins å? 10 000kr ink. frakt. Pris kan diskuteres ved HURTIG handel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2013 Legger inn bud på 7000kr jeg ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2013 Legger inn bud på 7000kr jeg ;-) 7000 pluss frakt kan jeg vurdere om ingen byr mer innen kort tid! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2013 Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2013 Håper det var til meg! Har vertfall satt over penger, men ikke hørt noe etterpå :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...