#1 Skrevet Mai 10, 2013 Hei, selger min originale turbo da den er blitt byttet ut med noe større og kjekkere Kjørt 170k km, null slakke inn/ut og ingen ulyder. Fungert helt prikkfritt frem til den ble demontert fra bil (i går) Kan også brukes på ALH 90hk, ATD/AXR 100hk, AHF/ASV 110hk, AJM/AUY 115hk som oppgradering 2000kr Den minste av turboen på bildene under: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 15, 2014 Ligger fortsatt her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2014 ikke solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2014 du har ikke dysene også vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2014 Solgt og dysene bruker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 16, 2014 ææææsj:( jeg må ha ny snurre på bilen asap! hyl ut om du vet om en:) enten 130 asz eller 150 arl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 16, 2014 sjekket lokale høggere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 16, 2014 sendt mail rundt til mange:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...