#1 Skrevet Mai 10, 2013 Hei.. før jeg gjør noe mer så tenkte jeg sjekke om da var noen resere på ac til en 06 pasat. Jeg har trykktesta og etterfylt kjølemedie. Men fortsatt ike noe frisk og kald fjelluft. Ingenbfeilkoder funnet. Er det noe annet jeg kan sjekke før jeg skaffer tak i en ny kompressor..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2013 Sjekket at kompressoren faktisk starter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2013 se om det er strøm på panelt det bruker også å gå, har bytta noen sånne da strømmen inn bak kan bli tull med. men som det står over så er det sikkert komp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2013 Om den starter vel den snurrer. Panelet ? Climatronik panelet? Eneste jeg ikke har sjekket er sikkringene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2013 men det er minus kabelen inn til panelet som ofte kan kutte da får du ikke starte komp, du kan også prøve og trekke opp ny kabel til komp får å se om den starter minus og pluss, men kompressoren er noe ofte går klar på disse bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 11, 2013 men det er minus kabelen inn til panelet som ofte kan kutte da får du ikke starte komp, du kan også prøve og trekke opp ny kabel til komp får å se om den starter minus og pluss, men kompressoren er noe ofte går klar på disse bilene. Jeg gjør med dumm som et brød og spørr hvilket panel? Er det tilførsel til ac som i den pluggen jeg ser nedi der. Og den går rett til clima panelet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 11, 2013 ja du må skru ut panelet 4 skruer, når du tar ut clima panelet bak den så er 4 eller 3 kabel plugger som er festa i panelet med farge oransje svart rød brun hvit farger kan variere se om du får noe utslag på dem pluggene er bare huke av dem bak er festa med klips i panelet bare å klemme på dem så sprett dem ut. kabelen er festet med teip lim bare å dra dem litt ut så får du lenger ledning så blir det lettere å måle strøm der da? om du skjønner hva jeg mener? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 11, 2013 kan legge til att det er den svarte som bruke å ta kvelden altså når du sett klima på minus altså maks kaldt så skal den kjøre revers eller gi utslag om den utslags bryter er defekt så starte ikke komp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 11, 2013 jeg kunne hjelpe deg og finne ut av det om du ikke får det til. du bor vel oppe på skedsmokorset jeg bor i oslo så ikke så langt unna det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 11, 2013 jeg kunne hjelpe deg og finne ut av det om du ikke får det til. du bor vel oppe på skedsmokorset jeg bor i oslo så ikke så langt unna det? Jeg kan se litt selv først. bor gangavstand fra olavsgård så ikke sa langt unna nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 11, 2013 Hvem av de 3? Fargene stemte jo ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 11, 2013 Er nok den i miten svarte der mål ut der og du skal høre om Det er overslag der skal komme et klikk der er der minusen er Om den ikke slår inn så er det noe tull med den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 11, 2013 Er nok den i miten svarte der mål ut der og du skal høre om Det er overslag der skal komme et klikk der er der minusen er Om den ikke slår inn så er det noe tull med den? Den sorte gir 5v og piper til jord. Uansett instilling. Tror jeg tar helga istede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 11, 2013 og da er det sikkert pumpa om det er utslag der så er nok den igjorden da må du trekke ledning til komp og se om du får tyv startet den den kan starte da men, du må nok kanskje bytte komp da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 18, 2013 Fikk endeli somla meg til å måle på pluggen til kompressor. 13.5 volt og 3, 5 med eco knappen aktivert. Så da er det vel komp som er deff møller sa at releet til ac clutsjennsatt i kompressoren. Hørt noe soå idiotisk. Vel bare å handle ny da teker jeg.:mad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 18, 2013 se på ebay, atp tror jeg firma heter har billige ac kompressorer typ 1700- 2000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 18, 2013 Hum. Får en bruk til 2250 fra en 09mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...