#1 Skrevet Mai 10, 2013 Hei. Har 2 golfer som blir solgt ideler. Den ene er er 3 dørs 88 mod. Golf 2 CL, 1,8l som er gått 124 000. Den andre golfen er en 5 dørs 89 mod. Golf GL 1,8l. Denne er gått 240. Men akkurat bytta motor som har godt 140 000. Golf 2 CL Golf 2 GL Flere bilder kan ordnes om noen vil de. Da er det bare og si hva jeg skal ta bilde av Bare og komme med bud på deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2013 Hvilket interiør står i de ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2013 Iden som er 5 dørs, så er der pasadena. Iden som er 3 dørs, så er det ett lyeseblått . Så ikke skinn om det var de du lurte på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 11, 2013 Hva med felgene på den grå-ish ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2013 Hva med felgene på den grå-ish ? Er til salgs de og. Zender, vet ikke hva mer de heter:s 17" vet ikke bredden.. men ca 7" ET 25. Felgene har bruks merker. + ene har fått seg en liten kakk.. Dette vises ekstremt godt. Men merker utrulig nok nesten ikke noe på kjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 12, 2013 Åh ok, er på utkikk etter noe mindre enn 17', for det har jeg nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 12, 2013 Åh ok, er på utkikk etter noe mindre enn 17', for det har jeg nå.. Hehe, 17'' er litt forstort til mk2... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 24, 2013 Opp !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 30, 2013 Opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 3, 2013 Ingen som trenger noe ?! Blir vraka nå snart !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 3, 2013 Hey trenger et utvendig dørhandtak på passasjer siden asap! Regner med du ikke skal ha mye for dette? Pris? Kan jeg evt hende dette i morgen? Da kan jeg jo evt se om jeg trenger noe annet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 3, 2013 Trenger noe jeg også. Håndtaket i taket (førersiden) mangler høyre dekslet som skjuler skruen, også mangler jeg et deksel rundt døråpneren på passasjer siden, skal være en av disse dekslene. Delene må være sort farge og i bra stand.. Har du dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 3, 2013 Hey trenger et utvendig dørhandtak på passasjer siden asap! Regner med du ikke skal ha mye for dette? Pris? Kan jeg evt hende dette i morgen? Da kan jeg jo evt se om jeg trenger noe annet De skal me nok ordne ! - - - Updated - - - Trenger noe jeg også. Håndtaket i taket (førersiden) mangler høyre dekslet som skjuler skruen, også mangler jeg et deksel rundt døråpneren på passasjer siden, skal være en av disse dekslene. [ATTACH=CONFIG]200700[/ATTACH] Delene må være sort farge og i bra stand.. Har du dette? Kan sjekke imorgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 30, 2013 Opp igjen, ny bil er kjøpt og blir brukt som delebil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 30, 2013 Har du originale røykfargede eller hvite blinklys til skjermer og liten fanger? Hele og uten fukt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 1, 2013 Har nok ikke blinklys til framskjermene.. Her er bilde av bilen. IKKE den blå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 19, 2013 Hvis du skal demontere og sende karosseri på høggern er jeg evt interessert i alt av skruer og klips hvis du gidder ta vare på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...