#1 Skrevet Mai 10, 2013 hei igjen. Prøver å oppdrive nedre listverk til min audi s2 coupe 91mod. Snakker da om disse beryktede gummilistene nederst på skjermer å dører (lower moldings som de heter). Fant et firma i USA som solgte de for 14 dager siden men finner ikke siden igjen å er drittlei av å søke rundt. Noen som vet om hvor de kan skaffes eller må jeg belage meg på å skaffe halvdårlige brukte? takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2013 ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2013 Eg fekk nye fra møller:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2013 Trodde disse var utgått? har flere kjenninger som har spurt om disse uten hell:/ Skal prøve å høre med min lokale møller forhandler. Får jeg spørre om hvor mye disse kom på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2013 eg kjøpte di gjennom jobben så eg aner ikkje:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 15, 2013 Kjøpte nye på møller for ca 1,5 år siden. Hadde ikke gått ut da i alle fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...