Golf mk4 1,8t, lugger ved pådrag og turbotrykket detter

Anbefalte innlegg

Har en golf mk4 GTI som jeg har skiftet turbo på, turboen føltes helt greit. Kjørte bergen tromsø i påsken og da var det ingen feil, men no når jeg kom til tromsø igjen og begynner og kjører så lugger den når æ bånne gassen. Rundt 3000rpm og den skal lade 1bar turbotrykk men den lugger noen gang på 0 bar og noen gang på 0,5 bar. Ved gjevn gasspådrag går det greit noen ganger men så lugger den innimellom. Men om jeg båtner gassen så lugger den eller kutter når den når 0,5 bar. Noen som vet ka det kan være? Var en brukt turbo jeg satte inn og den så helt fin ut. Tenkte det kunne være WG, N75 ventilen eller noen av trykkslangene. Bilen er chippet med revo stage 1

Har vært bra om noen viste om feilen og har opplevd dette før meg. Så alt av innslag å hjelp tar jeg som et stort takk. E litt frustrert:)

Mvh

Ted

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.