#1 Skrevet Mai 11, 2013 A6en ble solgt før jeg fikk installert NAVI i den så da legger jeg det inn her før evt annonsering på Finn eller ebay. Selger NAVI DVD spiller med kabler og indoor gps antenne som vist på bilder. Det følger med kartplate, VAGCom software og OBDII kabel for programmering (alt dette fulgte med da jeg kjøpte settet på ebay, og VAGCom software er på en brent plate, og for meg ser det ut som at kartplate også er brent). Det følger også med et "stand-alone" ryggesensor sett med ryggekamera, monitor, og speilmonitor. Alt selges samlet til selvkost, kr 7000,- Kan sendes i oppkrav med posten. Ta kontakt med personlig melding eller på epost: kjsolt (at) gmail (dot) com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2013 Tar imot bud :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2013 Fremdeles til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 7, 2013 Ikke noen som er interessert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 9, 2013 Litt høy pris og liten målgruppe tenker jeg. Free bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 2, 2013 Litt høy pris og liten målgruppe tenker jeg. Free bump OK Har da lagt ut dette på finn.no til 4500,- da følger det også med et sett nye ubrukte originale skvettlapper fremme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 5, 2013 Solgt Tråden kan slettes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...