#1 Skrevet Mai 12, 2013 (endret) Vurderer å selge denne som eit lett prosjekt,motor har vann i sylinder 1 så topp pakning er nok gåen. Bilen fekk ny lakk i 2010 med nye framskjermer og panser , vinduer var ute og lakka inni dører og vindus karmer,har bilder som dokumenterer dette. Alle foringer blei bytta til gummi foringer mens stabbstagene fekk poly foringer. Bilen er godkjent senka i vognkort. RS2 fangere forran og bak med refleks plate, rs2 nav med rs2 Porsche felger 2 bra dekk 2 dårlege, rs2 baksete i svart skinn,rs2 dørtrekk i skinn,ikkje framseter, rs2 bremse skiver og kalippere på alle 4,rs2 instrument i midtkonsoll monterte nettopp ny olje kjøler før eg såg vann i sylinder 1 Det er montert focal høytalere i dører og diskanter i dasj og 2 stk 12"pioneer subber i kasse med monoblokk og ekstra batteri (nytt) ca 15+t i stereo, spiller veldig bra. Skal ta litt fleire bilder i morra. tenkte ca 42000 for den slik den står no. mobil 97199322 litt meir bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2013 meir bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2013 meir bilder,bilen har stått ei stund og er ikkje vaska på desse bilda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 12, 2013 bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 16, 2013 Hei! Hva er det som må gjøres med bilen? Mvh Johannes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 16, 2013 Hei, vann problemet i sylinder 1 må selfølgeleg fikses eventuelt bytte motor, vil tru det er topp pakningen som er gåen, ellers er handbrekka slapp, er jo rs2 kalippere og dei er jo kjent for det, så er det eu kontroll. Ny rs2 frontfanger er på vei til lakkering pga en sprekk i den gamle(forsikringssak) og nye lykter i fangere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 16, 2013 Okei, tror jeg står over da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 1, 2013 (endret) Då har optikken fått seg ny motor med ny reg reim,løpehjul,multireim,plugger,vannpumpe ++ Dessverre så går oljetrykks alarmen over 2bar så det er noe pågang med denne motoren også så enten salg ellers blir den fiksa til hausten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 1, 2013 Den har også fått seg en grundig reingjering og litt ny maling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 4, 2013 Eg vurderer innbytte på denne pga tids mangel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 6, 2013 Har ein 80 2,6 v6 quattro gått 130000 km som er kollisjonsskada. Har hatt den som delebil, men motor sitter i og er hel bortsett fra eit sprekt toppdeksel og ein knekt kamfølerkontakt. Tysk bil så ingen vrakpant. Den kan du få ved henting=) Står i valdres. 99771915 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 30, 2013 Eg vurderer å selge/bytte denne i større bil men ikkje så mykje dyrere, eg sette denne istand så fruen kunne bruke den mens eg tar en heillakkering ++ på vår Caravelle ,men ho har eit ønske om en større bil så visst noen har forslag så er det å sende bilder og info til btonhe@online.no Som nevnt over fekk denne bilen en bra gjennomgang i 2010 med ny lakk ++,var egentleg eneste grunnen til at eg kjøpte den ,eg syns den er av dei bedre B4 karosseriene av denne typen med tanke på rust ,bulker osv. Det som eg har gjort no er å overhale orginal motor å bytta alt av slitasjedeler,litt av det som er nytt : Stempelringer,rådelager,rammelager,alle simmeringer,hona blokka,plana toppene,slipt seter og nye ventiltettninger,nye pakninger over alt og nye topplokksbolter. Det blei og bytta vannpumpe,løpehjul,strammehjul,registerreim,plugger,oljekjøler,oljefilter og termostat. Utenom motor arbeid er det demonter alt av bremser og godt over desse og montert i hop med nye klosser på alle 4 hjørner. Det er montert inn s2 ratt og noen bedre Quattro stoler og klima display er bytta så dette fungerer. RS2 frontfanger er komt frå lakkering og montert på med nye lykter , fekk også tak i eit sett orginale rs2 felger i 17" som blir vinterdekk med hakka piggdekk. Bilen blir eu-godkjent rett over nyåret og skilta. Pris antydning 68000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 30, 2013 bilder frå slik den står no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 30, 2013 noen innvendig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 30, 2013 motor bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 3, 2014 Virkelig ett flott utgangspunkt dette Hadde kjøpt den selv , men prioriterer garasjeutbygging fortiden Får du ikke solgt , må vi prates 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 9, 2014 (endret) Då har bilen fått på vinterhjul med hakka dekk vært på eu kontroll og skilta :-) å klar for snø annonse på finn http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46079822 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...