#1 Skrevet Mai 12, 2013 Se link fra Finn.no http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41590521 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2013 Meget strøken!! Mulig å få en medlems pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2013 Prisen er fast, foreløpig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2013 Pm meg om du går ned litt ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2013 Siden behovet for en større bil er såpass stor, er jeg åpen for bud folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2013 Interessert i innbytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 20, 2013 Bytte i hva?. Jeg er i utgangspunktet på utkikk etter en nyere A6 Quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 20, 2013 Hadde en Passat 03 mod stv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 21, 2013 ok, ikke helt det jeg ser etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 29, 2013 Solgt! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...