#1 Skrevet Mai 12, 2013 Hei. Holder på å montere senkesett på min Golf 5. I og for seg kurant, men når jeg løsnet 13 mm boltene på topp av demperene løsnet enkelte av "mutterene" i fjærbeinslager. Disse skal være presset på plass i lageret. Når dem nå snurrer rundt er det mildest talt vanskelig å få demperen ned. Dårlig med plass for å komme til med verktøy på undersiden. Noen forslag/erfaringer ang. dette? Må jo være andre som også har opplevd dette. På forhånd takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2013 Hei.Holder på å montere senkesett på min Golf 5. I og for seg kurant, men når jeg løsnet 13 mm boltene på topp av demperene løsnet enkelte av "mutterene" i fjærbeinslager. Disse skal være presset på plass i lageret. Når dem nå snurrer rundt er det mildest talt vanskelig å få demperen ned. Dårlig med plass for å komme til med verktøy på undersiden. Noen forslag/erfaringer ang. dette? Må jo være andre som også har opplevd dette. På forhånd takk. Regner med du har fått i orden dette, men jeg måtte bare kappe av hode på bolten på toppen for å få det ned:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2013 Bend til under muttra med et bra skrujern mens du skrur! Pleier og funke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2013 Ett problem det der skjønner eg ! Hadde akkurat samme på min her for en uke siden ! Men eg rev bare litt av lageret av akkurat der det var ett problem også tok jeg å holdt med en pipe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2013 Skjedde meg med og. Tok en Dremel og kappet i stykker mutteren. Ny bolt ble sveiset fast i fjærbeinet slik at dette ikke skulle skje igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...