#1 Skrevet Mai 12, 2013 Tenkte vi kunne ha en tråd som noen andre klubblag har. En tråd der man legger ut bilder av biler de spotter i Vestfold og omegn. Her kan man også forhøre seg om hvem som hvem bil. Jeg så f.eks en veldig ren A4 B7 sedan med RS6-2 felger og vacn skiltholder. Denne så jeg på broa ved mammut krysset retning Tjøme. Noen som vet hvem som eier denne bilen ? Har forresten også sett en sølvgrå RS4 B5 med grønne skilter. Sto parkert utenfor Dag's marked rett ovenfor Esso, noen som vet om dette er ett medlem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2013 A4 B7 kan hende er en kompis av meg (er medlem men bare ikke veldig aktiv). Var den mørkegrå med us park og xenon i tåke lysa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2013 A4 B7 kan hende er en kompis av meg (er medlem men bare ikke veldig aktiv). Var den mørkegrå med us park og xenon i tåke lysa? Så ikke fronten på den, men tror ikke det var kameraten din da. Denne var helt svart. Så også enda en B7 A4 s-line (Svart, cupra lippe, sota helt frem) for litt siden, med 19" Rotiform BLQ felger i fargen blå. Noen som vet hvem denne er sin da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...