Anbefalte innlegg

Noen som vet om Ats Cup i 7x15",4x100 går på 98mod Polo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om Ats Cup i 7x15",4x100 går på 98mod Polo?

 

Spørs vel på innpresset. De ATS´ene ble levert med noe forskjellig innpress. Er jo smak og behag , men blir ikke en 98 mod polo med Ats cup litt "ny bil med gamle felger" : klø :

Men fine felger på en MK1 eller MK2-golf da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett Audi A6 med 18" ATS Cup og det funket fett,men som du sier;smak og behag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal det kjøpes nye ATS Cup så hvorfor ikke 8X15? Da må det sikkert valses rundt om. I alle fall bak om man skal lavt nok ned, kan jeg tenke meg.

 

Dersom dette er gamle felger har de sikkert ET rundt +/- 20. Da er det i alle fall ikke noe problem med klaring til fjærbeina (om bilen har gewinde). Også da kan det hende at det trengs valsing, ettersom dekksidene blir rimelig rette (forutsatt 195/45-15).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal det kjøpes nye ATS Cup så hvorfor ikke 8X15? Da må det sikkert valses rundt om. I alle fall bak om man skal lavt nok ned, kan jeg tenke meg.

 

Dersom dette er gamle felger har de sikkert ET rundt +/- 20. Da er det i alle fall ikke noe problem med klaring til fjærbeina (om bilen har gewinde). Også da kan det hende at det trengs valsing, ettersom dekksidene blir rimelig rette (forutsatt 195/45-15).

 

Er gamle Cup-felger,men ser de er så godt som solgt,så det utgår,uansett takk for svar:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal det kjøpes nye ATS Cup så hvorfor ikke 8X15? Da må det sikkert valses rundt om. I alle fall bak om man skal lavt nok ned, kan jeg tenke meg.

 

Dersom dette er gamle felger har de sikkert ET rundt +/- 20. Da er det i alle fall ikke noe problem med klaring til fjærbeina (om bilen har gewinde). Også da kan det hende at det trengs valsing, ettersom dekksidene blir rimelig rette (forutsatt 195/45-15).

 

8x15 fins ikke. De er 7x15. ET 20 eller 28. Sistnevnte passer best. Kan godkjennes under 1 million forutsetninger. Dekk 195/45-15.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min 6N brukssliter går på 7x15 ET25 med 195/45 dekk, og det funker fint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De nå uaktuelle felgene hadde ET 28,ligger på vwnorge hvis noen andre er interessert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8x15 fins ikke. De er 7x15. ET 20 eller 28. Sistnevnte passer best. Kan godkjennes under 1 million forutsetninger. Dekk 195/45-15.

 

Tok meg ikke bryet med å sjekke hjemmesida deres før jeg svarte, men det fantes før. Dessverre har de vært kjipe og kutta de ut:(. Ser at utvalget i bredder på ATS Classic er blitt drastisk redusert også. Borte er 9,5X13 som passet perfekt på Einser Golf under bredderne til Dietrich med 215/50-13:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er en utømmelig kilde til sær viten, Westby :)

Mens jeg husker det, om du har noen stylingkataloger fra midten av 90-tallet liggende og har muligheten tar jeg gjerne en tur ned i sommer og titter litt. Har en '93 -Golf som trenger noe tidsriktig inspirasjon ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mens jeg husker det, om du har noen stylingkataloger fra midten av 90-tallet liggende og har muligheten tar jeg gjerne en tur ned i sommer og titter litt. Har en '93 -Golf som trenger noe tidsriktig inspirasjon ;)

 

Skal i alle fall greie å finne Pro-Tech-katalogen fra 97. Har vel Rieger-katalog fra omkring der og fram til 2000 også. I tillegg til hele årganger av Tuning fra juli 95 og fram til ca 2002 og mer eller mindre komplette årganger av VW Speed fra 98 og fram til 2006 (samt litt ymse VW Scene og WOB - sistnevnte kvalitetsblad finnes dessverre ikke mer). De eldste bladene står stort sett i smalorndere på roterommet, så det er (relatieft) enkelt å få oversikt;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.