1986 Audi 100 turbo quattro - 034EFI IIB

Anbefalte innlegg

Selger bilen grunnet flytting og kjøp av dieselbil.

 

Lister opp det som er gjort samt det som bør utbedres.

 

Alt er gjort fra 2009 og utover.

 

Datasprut fra 034 Motorsport - Stage IIB - IKKE MAPPET! men kjørbar.

Bredbåndslambda fra PLX.

Greddy Profec Type-S elektronisk boostkontroller (Mulighet for 2 boost oppsett)

Intercooler i ALU fra GTMotorsport i Tyskland (Denne kosta over 5000 og er av meget bra kvalitet).

Bosch 044 Motorsport bensinpumpe med AN koblinger fra tank til under bil + AN koblinger i motorrom - Nye rør lagt opp under bil.

Det meste i bremser er byttet. Skiver+klosser (EBC skiver+redstuff klosser), bremsekraftforsterker, hovedbremsesylinder, lasteventil og nye bremserør foran og bak.

Ny Tannstang.

Bensintank.

Ny Dynamo.

Ny Radiator med RS2 kjølevifte.

Alt av oljer og væsker er byttet.

Mellomaksling overhalt (Nytt oppheng+kryss).

Nye vakumstyringer til diff foran og bak.

Støtdempere er byttet + 60/40 senkesett fra Supersport.

Toppen er overhalt, kam fra techtonics, nye løftere+fjærer. 3-lags stålpakning fra 20vt.

Turbo er byttet grunnet slakk+100% sprekkfri eksosmanifold + eksosanlegg fra CAC.

Xenonlys i fjernlys+tusenmetere (Hella 3003).

Nye baklykter fra CAC.

Defa 3 (Motor+kupe varmer) med Smart-start fjernstyring.

 

Alt dette er gjort i mitt eie, og det meste er gjort i perioden 2009-2012

 

Det som er feil er;

 

Sprekk i frontrute.

Lakken er slitt og ganske stygg, rust i bakskjermer+diverse lakkrust.

Interiør er slitt (Skinn)

Kun vindu på førerdør som virker (Elektrisk)

Takluke defekt.

Dør venstra bak lar seg ikke åpne.

Oljelekkasje fra en flexi slange til oljefilterhus.

Bilen kan gå litt nøkkete til tider, men bilen er ikke mappet, så et ordentlig map vil nok gjøre mon.

 

Bilen er i daglig bruk, men grunnet flytting MÅ bilen vekk til fordel for en billig dieselbil.

 

Firehjulstrekken med sperrer fungerer slik det skal, begge vakumboksene til sperrene er byttet.

 

Eu-Ok til August 2013

 

Km stand ca 390.000 (kjører med et annet instrument nå, grunnet defekt turteller på det gamle.)

Er ikke orginal med turbomotor, men 2.2 136hk. Karosseri/bremsemessig er quattrobilene like, både med og uten turbo etter det jeg har skjønt. (Bilen har 2 stempla kalipere foran)

 

Motor som sitter der nå er en 2.2 turbo (MC1) med K26. Motoren er i god stand, går pent og bruker ikke olje, motor har ikke samme km.stand som bilen

Audi 200 front med 200 hjulbuer.

 

Selger bilen slik den står til 15.000.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er denne solgt ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er fremdeles til salgs.

 

15.000

 

Pris på hiddensprut m/tilbehør og Bosch 044 Bensinpumpe m/slanger og nye rør kom på over 20.000 da jeg monterte sprutet.

 

uogz.jpg

6jjp.jpg

i5oz.jpg

i5oz.jpg

n3yq.jpg

mtfx.jpg

f8w7.jpg

bdvo.jpg

jnv2.jpg

z2yu.jpg

k6g2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.