#1 Skrevet Mai 15, 2005 Noen som kan fortelle meg litt om denne, jeg har funnet en 99mod 1,9disel som har gått 209tusen, ellers er bilen i tipp topp stand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2005 Holder vel strengt tatt med EN tråd? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2005 Tusen takk for det utfyldenes svaret ditt ang disse motorene, jeg vil etter dette selvfølgelig alltid sende deg pm først når jeg lurer på.............. eller kansje jeg bare la ut feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2005 Tusen takk for det utfyldenes svaret ditt ang disse motorene, jeg vil etter dette selvfølgelig alltid sende deg pm først når jeg lurer på.............. eller kansje jeg bare la ut feil Jeg har slettet den ene tråden din som lå i VW forumet og lagt svaret der over i denne tråden som ligger i riktig forum. slik at vi slipper 2 tråder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...