#1 Skrevet Mai 13, 2013 På 1.8T'n i A4'en har jeg jo en 058 blokk med en APU topp, siden når motoren ble bygget opp så manglet jeg en topp som var i orden. Flyttet innsuget og wire gasspjeldet fra AEB toppen jeg hadde over på APU toppen, da det var et ekstra vaccumuttak eller noe på APU innsuget samt E-Gas/drive by wire på APU innsuget.. Nå ser det ut som at APU toppen har slått seg, og har en AEB topp nå som mangler kammer, kjedestrammer og ventilløftere samt lagerbukkene. Kammene jeg har er ADR kammer fra 1.8 20v, ventilløftere har jeg jo i APU toppen samt kjedestrammeren og lagerbukkene. Er disse delene lik på APU og AEB toppen, så det kan bare flyttes over? Har ADR kammene mye for seg i grunn? Har kun kjørt chippet 1.8T med orginale AEB kammer, og mer tungt trimmet 1.8T med ADR kammer, disse kammene kan jeg vel bare i grunnen beholde? Er da ikke mindre effekt og hente av de tenker jeg.. Etter hva jeg har sett og skjønt, så er vel stortsett eneste forsjellen på APU og AEB, APU= Small port og AEB Big port? Kjekt med innspill og evnt erfaringer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...