#1 Skrevet Mai 13, 2013 Hei, driver fortsatt og bygger om min 4'er golf fra original plast til R32 styling. Det viser seg jo at inneskjermene blir da for små i bunnen av hjulbuen. Det finnes R32 inneskjermer men passer disse i original fester? Noen som vet? Møller viste selvfølgelig ikke. Mvh Tony 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2013 (endret) Hei. Driver med Golf4 prosjekt å har derfor noen deler til overs. Skulle du trenge noe eller vet om noen så har jeg: Framfanger: lyktepylere (ikke ødelagt) 300,- (Uvist om nedre leppen blir solgt) *SOLGT* Bakfanger: Med små skader på høyreside, nederste del følger ikke med. 100,- (ødelagt pga hengerfestet) Orginale baklykter: Hele og fine 500,- Takspoiler: Møller vare 500,- *SOLGT* Ratt: Ikke beskyttelsen i midten, siden den tok møller. Rattet bærer preg av 10års bruk men ingen store skader. (100,-) 10000,- ny pris Girkule med beskyttelse: Bærer preg av slitasje gjennom årene men ikke hull i skinnet. (6Trins 4motion 100,-) 5000,- ny pris Kan også selge sideruter bak da jeg skal bytte dem, en grov ripe i venstre side (Hovedruta) Dem leveres med sotfilm. Sideruter bak med film selges da dem blir plukket ut! Speil begge sider selges også, med kontakt, ingen store riper osv! (500,-) Delene ligger i Hamar Område men kan også levers Odal'n/Solør mot Kongsvinger. Kan også sendes i oppkrav med betaling på frakt selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...