#1 Skrevet Mai 13, 2013 Hei! Trenger blinklys (de som sitter i framskjermen), begge sider. Trenger de fort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2013 Er det sånn hvor blinklysa sitter ved siden av hovedlyktene og kan skiftes ut ved behov? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2013 Skjønner at forklaringen var litt dårlig. De sitter i framskjermene akkurat som på bilen i avataren din( men litt nærmere hjulbuen om jeg husker rett. Sideblinklys blir vel mer riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2013 Da skal jeg se hva jeg stående\liggende. Tror jeg har hvite, gule og sota hvis jeg ikke husker feil, skal se i låven litt senere i kveld når jeg har lagt barna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 13, 2013 Supert, er det noe sted jeg kan møte deg evt i morgen? EU om veldig kort tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 13, 2013 Jeg jobber i Oslo og kjører via Fetsund hjem så etter eller annet sted på veien må det vel kunne gå an å finn ut noe, skal få tatt noe bilder så får vi se om jeg har slike du trenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 13, 2013 Her er noen raske bilder tatt med mobilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 13, 2013 De flate sotede tror jeg er helt like de jeg har hatt før ! Skal høre med en kompis om han kan plukke de opp en plass på veien der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...