#1 Skrevet Mai 13, 2013 Fikk plutselig varsel i display at midtre bremselys ikke virker. Rart tenkte jeg siden det er dioder? Stoppet og startet bilen. Da virket lyset. Etter en stund kommer varsel opp og lyset virker ikke i det hele tatt før tenning blir skrudd av og på. Hva kan dette være? Har sjekket at varsel lys og bremselys funksjon henger sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2013 Feilkode i vcds: 01503 - bulb for 3rd brake light (m25) Møller mente det kunne være dårlig kontakt / irr i koblingen til bremselyset. Hvor sitter koblingen? I lykta eller i bilen? Må mye demonteres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2013 Ingen som har opplevd dette? Har nå hatt ute lykta og der var masse irr i kontakten. Skrapa og fjerna det og åpna kontakten og godgjorde denne også. Fremdeles ingen kontakt i lykta. Hva gjør jeg nå? Bytter lykta eller leverer på møller slik at de kan konkludere med bytte av lykt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2013 Da er saken løst. Byttet bremselyset så er alt i orden igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 2, 2013 Fått problemer med lyset jeg og, hvordan fikk du løsnet lyset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 2, 2013 Ganske enkelt i grunnen når du først skjønner hvordan det henger sammen... Bøy ut plastikkdekseleti bagasjeromsdøra bak bremselyset. Ta et skruhjern og skyv bort plastikkfestet som holder bremselyset (bak plastikkdekselet). Så tar du lyset ut fra utsiden av døra. Bare kjøp nytt bremselys, var ikke så dyrt. Da ser du med en gang hvordan det henger sammen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 2, 2013 Kjent sak dette. Jeg skifter også stikkeren i tillegg da det i 98% av tilfellene er irr i den, som er skyld i problemet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 2, 2013 Fant noen videoer også... Får ikke limt inn fra youtube til her på mobilen men søk på: bremslicht 4f demontage 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 2, 2013 perfekt med video :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...