Coilovers golf 1 Godkjenning til Onsdagen

Anbefalte innlegg

Skal på teknisk visning med golf'n til onsdag. Monterte ta technic for 3-4 år tilbake. Problemet er at jeg ikke kjønner noe av Tuv papiret som står på tysk. Hvor tar ta technic måla sine fra. 145mm-210mm bak og 175mm-230mm foran. Hvor måler dem?

Takk for hjelpen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får neppe godkjent noe uten hjulstillingspapirer på den aktuelle høyden. har du hjulstillingspapirer må du holde kjeft om at du har justert etter du fikk disse;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har papira i orden og har heller ikke juster noe. Men skulle gjerne ha skjekka at mål stemmer med Tuv papira. Å jeg skjønner jo ikke noe av tysken. Noen som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker vere fra enten senter nedre bolt til underkant justeringsmutter, eller underkant fjærbein til underkant justeringsmutter.

Papirene kan ikke vere eldre enn 3-6mnd og nummer på demper, fjær og hjelpefjær må vere leselig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nyere enn ett år sa dem til meg ang papira på 4 hjulskontroll men. Hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nyere enn ett år sa dem til meg ang papira på 4 hjulskontroll men. Hehe

uansett lenge siden du har montert dem, jeg ville sagt at dempere og fjærer har synki naturlig siden montering om det er "litt" lavere nå enn ved 4hjulskontroll.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar en ny måling før jeg kjører ned i morgen jeg. Ringte ned og spurte om alderen på 4 hjulsmålingen, å da kom svaret. Ca 1 mnd plutselig og min er 8 mnd nå. Hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar en ny måling før jeg kjører ned i morgen jeg. Ringte ned og spurte om alderen på 4 hjulsmålingen, å da kom svaret. Ca 1 mnd plutselig og min er 8 mnd nå. Hehe

vel, spørs nok litt hvem du møter i døra der, men som du sier så har coilovers sitti på bilen en stund (noe de sikkert bærer preg av) så om han har litt mellom øra så skjønner han vel at 4hjulskontrollen er blitt tatt mens coilovers satt på.

lykke til, gruer meg til min dag kommer :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen gikk fint igjennom kontrollen i dag. Ikke spørsmål om noen ting:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.