#1 Skrevet Mai 15, 2005 Vasket modell bilene mine idag, er ca. 60stk, ble fine etter en vask! Ferrari'ene Porshce'ne VW'ene Merce'ne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2005 Alfa'n og Bugattin Div Veteraner Amerikanere Diverse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2005 Jaguar en litt nyere Jaguar Sportsbilane og 2 Chevroleter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 15, 2005 audiene da? ene ferrarien din er vel ikke en ferrari! den gule! men fine biler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2005 Sorry, den ene "ferrarin" er en Lamborhini... "dumme kamera" Jeg har 3 audier. En A4 som dere ser på det nest nederste bilde. en A4 som er under "oppussing" og en TT som ikke har noe dekk eller felg. Vil ha flere audier.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 15, 2005 du veit ikke om å få i s2 cupe med litt størrelse da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 15, 2005 Skal i en sjappe i Porsgrunn til uka, der er det bare modellbiler, jeg kan godt kikke litt etter en S2 Coupe i 1:18 eller 1:24 format. Skal selv ha 2 byggesett, en A4 og en RS4 om jeg finner det. Noen av dere vet vell hva jeg skal bruke disse to bilene til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 15, 2005 fine greier! se etter s2 ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 16, 2005 var i tyskland med jobben, en jeg jobber med skulle ha s2 coupe, men fikk til svar at det ikke var laget, pga noe rettigheter e.l.... dette var 1:18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 17, 2005 Skremmende lite Audier du har da S2 coupe får man kun i 1:87 (iallfall som jeg har sett) å det er SMÅTT !! Jeg har vel omtrent 40 Audier å alle er quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 29, 2005 Ingen som legger ut bilder av sammlingene sine her da? Hadde vært tøft å se hva andre har. Selv har jeg 23 biler... mest Audi, men også en del VW. Lurer på å starte en Hotrod samling også. Mye kule hot-rods 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 30, 2005 du kan jo godt legge ut bilder av modellbilene dine, om ønskelig kan jeg godt legge ut bildene mine igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 4, 2005 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en sort Golf 4 i 4dørs utgave.. Kunne vært morsomt å lagd den lik min egen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 6, 2005 Bjørn Kjetil Blindheim: jeg har brukt noen timer og letet etter en sort Golf IV, men jeg finner det ikke noen steder (merkelig), Finner sølv, rød, cab osv... men ikke sort.. Uansett Jeg har tatt litt bilder av mine biler så dere kan se. Har 24 stk 1:43 biler (VAG) og en 1:18 (Audi). Corrado og Scirocco Audi A4 STW 99, Audi 80 B4 og Audi Coupe (bak) Audi Sport Quattro, Audi Sport Quattro E2 og (forran) Audi Sport Quattro Audi A6 og Audi RS6 Audi RS4 og A4 Audi A3 og Audi TT Audi 100 Coupé S og VW 1600 Golf 1, Golf 2, Golf 3 og Golf 4 Polo og Audi 50 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 6, 2005 Audi A8 (denne byttes mot 1:43 bil om noen har noe intresant liggende) Og til sist, et bilde av hele samlingen min som står midt i stua slik at alle som er innom får sett de!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 6, 2005 Se her ja! Tøft. ekke dårligt detta Bra samling! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 6, 2005 Tok å la inn bildene av modellbilene mine igjen. Flere folk må gjerne legge inn sine modellbiler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 6, 2005 du kan jo godt legge ut bilder av modellbilene dine, om ønskelig kan jeg godt legge ut bildene mine igjen.. Mye pene modeller du har der Ser ut som 1:18 (tar jeg feil?). Ser du har en Golf 3, burgunderrød. Hvor har du fått tak i denne? Hvilken produsent er det? Den bilen er identisk med dieseldyret mitt.. Hadde vært fett med en slik en. Bare si ifra om du vil bytte den i en A8 Ja flere folk må legge ut bildene sine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 8, 2005 Det var synd, men ser du har en sølvgrå en, det kan vel ikke være helt umulig å skifte farge på en slik en.. Og ellers, d finnes vel ikke en miniatyr styling shappe til disse? det hadde bare vært helt konge:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 8, 2005 Mye pene modeller du har der Ser ut som 1:18 (tar jeg feil?). Ser du har en Golf 3, burgunderrød. Hvor har du fått tak i denne? Hvilken produsent er det? Den bilen er identisk med dieseldyret mitt.. Hadde vært fett med en slik en. Bare si ifra om du vil bytte den i en A8 Ja flere folk må legge ut bildene sine hehe, bilene mine er 1:24, og en 1.18, og 3 små. ; 1:43 ellerno. Ang, den golfen så står det ikke produsent, sikkert ett litt jalle merke ellerno, sto en "S" under bilen bare. og "made in china" da.. Størrelse er det på A8 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 10, 2005 Størrelse er det på A8 da? 1:18 på den. Laget av Maisto. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 11, 2005 1:18 på den. Laget av Maisto. Okei! Da er det jo bra størrelse på den! Om du vil er jo jeg med på å bytte jeg vettu! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 8, 2005 Utvidet samlinga mi i dag med 5 biler. Tenkte jeg skulle fleske ut noen bilder. 2 Nye bobler (mine første) har funnet plassen sin. (1:43) Og her sitter en Boble (1:72), Passat V6 Syncro (1:72) og en Golf 2 GTI (1:43) PS: med disse bilene har jeg erobret 2 nye hyller i damas vitrineskap. noen til nå så er jeg enehersker der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 8, 2005 Prisen da, Tommy? Den er jo den beste av alt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 8, 2005 hvor skaffa du ener golfen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...