#1 Skrevet Mai 15, 2013 Hei, Ønsker å selge min DLS ASB-120 Aktiv Basskasse 2x10". Har hatt denne i min S3, spiller utrolig bra. Perfekt for deg som ønsker å ha bedre lyd enn originalt, men ikke ønsker å gjøre store modifikasjoner! Veldig fornøyd med denne, men trenger den ikke ettersom jeg har Dynaudio-anlegg i nye bilen. Info: http://www.radioservice.no/ASB-120-Aktiv-Basskasse-2x10-DLS/cat-p/c/p10505356 . Nypris: 6000kr. Selges: 2000kr / bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2013 Tar bud på denne Kan leveres i stavangerområdet eller sendes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2013 er her enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2013 Hva blir frakt på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 4, 2013 aner ikke, men ser ut til at den er solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...