Utetemp føler i instrumentpanel er mørk, ny sensor?

Anbefalte innlegg

Utetempen i instrumentpanelet mitt er mørk, altså det står ingenting der..

Så at sensoren har fådd seg en trøkk siden den har løsnet fra der jeg festa den, måtte flytte den pga front montert intercooler..

Blir utetemp 'skjermen' bare mørk i instrumentpanelet dersom sensoren failer eller er det sansynligvis noe annet som er feil med panelet mitt eller noe slikt?

Sensoren tror jeg jo er dårlig, så hadde jo håpet at det bare er feilen, men skal liksom skjermen i utetemp'en i instrumentpanelet bli mørk av den grunn tro..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått høre litt om at det sitter en egen modul bak instrumentpanelet eller noe slikt, som er egen til denne utetemp skjermen i instrumentpanelet.

Noen som har delt panelet noen gang?

Er denne mulig og skifte uten og måtte lodde og styre en masse?

Er snakk om den skjermen som ligger under oljetrykk, reservetank bensin osv..

!B-wW6pg!2k~$(KGrHqZ,!hgEzes6NTHYBM9nwcZlOQ~~_12.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Saken er løst.

Tok ut instrumentpanelet og den modulen som sitter bak der som er til selve utetemp viseren.

Åpnet denne, og så en småsvidd/skadet krets der, loddet denne i sammen så var alt i orden :)

Denne modulen styrer varmen i speilene også tildels.

Merket at det speilet på passajersiden ble noe varmt (sto i skyggen) mens speilet på førersiden som sto i sola ble ikke det, men når sola gikk ned/skyggen kom over førersiden ble det noe tempratur i dette speilet også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.