#1 Skrevet Mai 15, 2013 Jeg lurer på å selge rattet jeg kjøpte for å montere i Passaten, til fordel for andre modifikasjoner Rattet har delenr 1K8 419 091, og er et treeket multifunksjonsratt med "flat bunn", R-symbol, og girknapper for DSG. Selges 3000,- + frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2013 Bump! Bud mottas! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2013 Du har ikke airbag til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2013 Den har jeg ikke..men den finnes på eBay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2013 jeg har airbag til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 13, 2013 jeg har airbag til Da har vi løsningen om noen vil ha et utrolig godt ratt å holde i i bilen sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 14, 2013 Jeg kan by 2000 for rattet om Thomas skaffer airbag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 14, 2013 2500,- så sender jeg det i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 19, 2015 Det slo meg plutselig at jeg fortsatt har dette liggende... Bud mottas! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 13, 2015 Dette ligger fortsatt her. 1500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 13, 2015 Er ikke dette samme splines som på mk4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 13, 2015 Ser det er forskjell i tenninga til airbag. Og derfor ikke anbefalt i mk4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 13, 2015 Det med tenninga har blitt diskutert masse. Mange som mener det funker med litt kobling, spørsmålet blir om du tar sjansen på at det stemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...