#1 Skrevet Mai 15, 2013 Hei Send pm hvis du har eller kjenner noen som har ei fullt brukbar dieselpumpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2013 Jeg har en TDI motor fra Audi 80 stående, men pumpa fra den passer vel neppe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 17, 2013 Om det er tdk motor, så har jeg dieselpumpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2013 Er bare vanlig td dette trur jeg.... Noen ? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 21, 2013 er d ikke en 1.9 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2013 Har en pumpe fra 2003 mod caddy. 1,9 tdi. dette skal passe Pm om intresangt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 29, 2013 Er da ikke en tdi motor d han har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 13, 2013 bilen havarerte så trengs ikke . hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...