Polleringsmaskiner-hvem er best

Anbefalte innlegg

Er det noen som har en type polleringsmaskin å anbefale?

Store forskjeller fra merke til merke eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at Makita skal ha en som er meget bra. Stillegående og kraftig, men ganske dyr. Mener på at Torshov har en kopi av denne til 499 som faktisk er ok i følge en del. Den ser helt lik ut, men motoren er litt svakere (ikke sånn biltemamaskin-svak)

 

Selv bruker jeg en Flex til ca 3000. Denne fungerer også meget bra! Litt mer støy enn Makita sin, men det er ikke så farlig.

 

link til flex: http://www.flex-tools.de/en/prod/detail.php?id=164

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker FLEX(den lille utgaven), den funker kjempebra... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så at Clas Ohlson har fått inn en nå med to "rondell'er" på... til en billig penge.. noen som har testet ut denne? så jo ganske grei ut å holde på ihvertfall.. Men mulig den er for svak???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en sånn som dette. Har kun prøvd den på båten, og kommer heller ikke til å bruke den på bilen. Synes den var dårlig, støyet mye og klumpete og jobbe med.

polering.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av erfaring så må man opp i pris på maskinen. Det nytter ikke med noe billig, finnes div produsenter av dette. Vi bruker en fra Wurth mener å huske det var rundt 3200 for den. Det er da med rabbat. Man kan like greit kjøpe proft utstyr her med en gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt denne på noen biler nå, og jeg synes at den virker meget bra i forhold til prisen.

attachment.php?attachmentid=18494&stc=1

Den har regulerbar hastighet og er kraftig nok til tyngre jobber. Ikke noe problem å rubbe opp lakk som er pusset med 2000-papir med denne.

Det eneste jeg ikke likte med den var at det var med en 180mm rondell. Jeg liker å jobbe med Autoglym sine puter som er noe mindre, så jeg dreide ned den medfølgende rondellen litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har en type polleringsmaskin å anbefale?

Store forskjeller fra merke til merke eller?

hallo

jeg kan anbefale makita sin poleringsmaskin, glimrende. :

har hatt min i 2 år. dyr , men superkvalitet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hallo

jeg kan anbefale makita sin poleringsmaskin, glimrende. :

har hatt min i 2 år. dyr , men superkvalitet

Hvor selger de Makita?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei... Jeg har turtle wax og den fungere bra den,er ihvertfall fornøyd med den..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor selger de Makita?

Sjekk makita sine nettsider,der er oversikt over alle forhandlere i norge.. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsøk Byggmakker, de har Makita.

Den har høyt nok moment til de fleste poleringsjobber og beholder turtallet uavhengig av belastning. En skikkelig industrimaskin - anbefales!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal høre på ett firma i tr.heim om pris på makita, skal prøve få rabaten som jobben har som sikkert er på en 40-50%.

 

Kan komme ned på en gri pris da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.