#1 Skrevet Mai 16, 2013 Har begynt å se etter ny bil, og har funnet en jeg kunne tenke meg. Noen som kjenner til denne? AutoDB-kode: 1576089 Har allerede handlet en audi 90 2,3 10v quattro sedan. Er den virkelig verdt prisen? Synes den var rimelig stiv, men den ser jo ganske bra ut og. Setter pris på alle tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2013 http://www.autodb.no/bil/search/?AdItemText_Match=1576089#AdItemId1576089 Synes det kanskje var litt dyrt ja, men det var gjort veldig mye med den, og den så jo bra ut på bildet... tror ikke han får så mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2013 den så J nais ut ja, men litt dyr ja.. jeg hadde en rød 2,3 med rs styling, 10x16" kerscher felger,veltebur og justerbart i vognkort i 2003 ish (husker ikke årstallet helt) denne kjøpte jeg i fredrikstad for 99.000kr av en bilselger som hadde importert den. den var dønn strøken med fjernstyrt webasto ++++, så et prisfall på 24.000 på 10 år er jaggu bra holdt men igjen, den var fiiin da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 17, 2013 Ja, synes den var utrolig flott, men for stiv i prisen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...