#1 Skrevet Mai 16, 2013 Hei. For en stund siden begynte glødelampen inni dashbordet å blinke under kjøring og bremselysene står konstant på. Noen som har vert borti noe sånt? Gjelder en Touran 2004 1.9 Diesel Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2013 på eldre mercer kommer glødelampa på etter start dersom en glødeplugg er def. Ta å ohme glødepluggene, skal være lav ohmig. Det med lyset må jo være en elektronisk følge feil..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2013 På møller mente de at bremselysbryteren nede på pedalen så kunne være gåen(siden bremselysene står alltid på) Og hvis den ble ødelagt så begynte glødelampa og blinke. Og den har jeg byttet uten noe skjedde. Men jeg skal prøve å måle på glødepluggene. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2013 Stemmer, skjedde det samme på min bil. (2004 Passat). Og da bytte de bremselysbryteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 16, 2013 God kveld, Sorry for not speaking Norwegian, I am trying to learn your language. If the brake light always lights it may be the sensor that is near the brake pedal. It would be easier to find out using the VCDS. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 16, 2013 Som Nerijus nevner, så bør du helst få tatt en diagnose med VCDS/VagCom. Hvis jeg ikke tar helt feil så er vel også en blinkende glødelampe også varsellampe som kan bety motorfeil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 16, 2013 Takker for svar, må jeg opp på Møller for å tatt en VCDS/VagCom diagnose? Ja det stemmer det, de sa at glødelampa blinker når det var en motorfeil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 16, 2013 Det er helt sikkert noen i lokallaget ditt som har VCDS og kan ta en diagnose for deg. Spør på lokallagssidene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 16, 2013 Det skal jeg gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 16, 2013 Shining spiral can mean the motor error, and the brake sensor error. I can help you but I live in Hauglandshella, it is far away from you 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...