#1 Skrevet Mai 16, 2013 Hei. Noen som selger Aeb topp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2013 Tja, jeg kan selge komplett motor? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2013 Skal bare ha topp ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2013 Har en aeb big-port topp liggende, med noen defekte ventiler. Mere info om intresse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 16, 2013 Jeg har komplett topp liggende. Ingenting galt og nesten ny kjede strammer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 16, 2013 Har en AEB topp, syrevasket og gjort skikkelig ren, kammer er tatt av samt kjedestrammer og ventilløftere. Tror jeg har dette liggende, evnt du kan flytte over fra den toppen du har. Kan selges rimelig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 16, 2013 Har topp liggende,demontert, ferdig pakket klar til sending... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...