#1 Skrevet Mai 16, 2013 (endret) Grunnet diverse oppgraderinger har jeg endel deler fra min rs4 til overs: Bil gått 130.000km når dette ble byttet. - Komplette frembremser med nesten nye orginale skiver og klosser, kun gått 7000km siden nytt - SOLGT - 6 stk orginale dyser - 1500kr - 6 stk coiler - 300kr - Orginalt stabstag bak med endeledd og braketter - SOLGT - 3 eiket ratt i perforert skinn, svart - 1500kr - Girkule i perforert skinn, svart - SOLGT Ta kontakt på pm eller tlf 97043394 for mer info/bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2013 Er ratt bolt-on på B5 1.8tq? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2013 rattet er bolt on ja, men du må såklart ha rett type airbag, vist ikke må du evnt få tak i dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2013 Mulig og gå se bilde av ratt og girkule? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 16, 2013 Sender du meg mobil nummeret ditt så skal jeg sende deg et par bilder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 16, 2013 tar stabstag m tilbehør om du sender? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 16, 2013 Ingen problem å sende:) send meg en pm med adresse du så skal jeg få det avgårde i posten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 24, 2013 girkule solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 24, 2013 Girkule solgt ja, tråd oppdatert med alt som er solgt! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...