Anbefalte innlegg

Sliter no j..... i å skaffe de foringene som er ringet rundt og nummrert. fått tak i de minste foringene i poly, men ikke de største. møller har, men det er jo en sinnsyk pris de opererer med. håper noen kan hjelpe meg med dette. enten om noen har de liggende,eller vet om en side dem kan bestilles på til en overkommelig pris. var en her inne som anbefalte ebay, men finner ikke noe med å søke, bl,a i england. sikkert jeg som suger ang søk :P

PS dette er til en S4, men d er samme foringer som sitter på vanlig C4 quattro også ;)

skann0007.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med CAC i Luxembourg ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig. har ikke peiling på delekjøp i utlandet dessverre :( takk for foringene foresten :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig. har ikke peiling på delekjøp i utlandet dessverre :( takk for foringene foresten :)

Sender deg en PM...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekk ut http://www.rockauto.com. US side som jeg har gode erfaringer med. Har mye lemforder foringer.

Flott. skal sjekke d opp. men har aldri handla i utlandet før :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott at dere kommer med anbefalinger :)

Nå ser det ut som at det blit foringer på meg iværtfall. så må bare takke for hjelpen så langt gutter :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke foringer var det du hadde skaffet i poly ? Har selv poly i nr 5, 20, 26A og 27 men trodde ikke det fantes flere ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dem jeg har nå, mener jeg er 14A. prøver å få tak i 11 og 18A. men det blir nok orginale vil jeg tro. må ha foringer uansett, så d spiller ingen rolle om det blir org eller poly.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.