#1 Skrevet Mai 16, 2013 Må vel snart bytte skiver og klosser på bilen. Fant disse på ebay til en hyggelig pris. Finnes med ATE Ceramic klosser eller EBC blackstoff klosser. http://www.ebay.de/itm/ATE-Powerdisc-Bremsscheiben-Ceramic-Audi-A6-4B-C5-312-/200636689870?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3AAudi%7CModel%3AA6%7CType%3A1.8+T+quattro&hash=item2eb6e0edce#ht_1882wt_996 Tro hvilke klosser som er bedre ?? Noen selgere har disse med 312mm skiver, og andre med 288 skiver !! Er det noen som har prøvd Powerdisc på A6 ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2013 Så at også Mekonomen tilbyr både 288 og 312 bremseskiver !! (søkte med reg nr.) Blir ikke klug av dette. Kan jeg bruke begge typer skiver ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2013 A6 er vel levert med begge deler, avhengig av årsmodel og motorstørelse, men nei, du kan ikke bruke de om hverandre uten å bytte holder til caliper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2013 Ja da får jeg måle skivene, kanskje letteste veien å gå.... Siden jeg har lille motoren, 2004 1,8TQ 150hk, har jeg vel 288mm skiver. Pussig nok er dette settet dyrere enn 312mm skiver !! Hvordan er Powerdisc mot Brembo Max skiver ?? Noen som har prøvd begge ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 16, 2013 Hvis du har 288 mm skiver, så kan du montere 15" felger på bilen, men hvis du har 312, så blir minste felg en 16". Da har du en enkel pekepinn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 19, 2013 Er det ingen her som har prøvd Powerdisc eller Max skiver ?? Eller ATE Ceramic klosser eller Blackstoff klosser ?? Noe forskjell fra orginal Audiklosser ?? Kom med inputt guter og jenter.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 31, 2013 TAKK FOR HJELPEN..... Denne tråden kan bare slettes, for ikke no hjelp uansett. Blir vel å prøve Ceramic å se hvordan dette funker...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...